poniedziałek, 3 grudnia 2018

Sprawdzone pomysły na prezent


Wielkimi krokami zbliża się mój ulubiony czas w roku czyli grudzień i święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam świąteczny klimat i, przygotowania i jego cała otoczkę. W tym roku, przygotowałam zestawienie różnych prezentów  z wielu kategorii i na każdą kieszeń. Warto mieć plan, aby choć trochę uniknąć świątecznej gorączki  i prezentów dla bliskich na ostatnia chwilę. Co prawda do świąt jeszcze trzy tygodnie, ale myślę, że jeśli chcecie zrobić udany prezent, który być może zamówicie przez Internet, to już dzisiaj warto to zrobić. Jeżeli  nie macie jeszcze pomysłu, to przygotowałam dla Was kilka ciekawych, praktycznych propozycji. Niektóre z nich już mam, więc to świetna rekomendacja dla Was. Będzie to mix tego co polecam, co sama chciałabym dostać, albo co ja podarowałabym komuś bliskiemu J


1. Gadżety

2.Rzeczy praktyczne


3. Biżuteria i perfumy


4. Książki i gry planszowe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz